« Reply #23 on: June 08, 2009, 10:10:06 PM »
HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT! HOT ASHPHALT!

That's funny


Logged
"Now, if I had to make the choice of one fighter aircraft above all the others...it would be, without any doubt, the world's greatest propeller driven flying machine - the magnificent and immortal Spitfire."
Lt. Col. William R. Dunn
flew Spitfires, Hurricanes, P-51s, P-47s, and F-4s