Author Topic: viking squad ?  (Read 118 times)

Offline air_guard

  • Nickel Member
  • ***
  • Posts: 380
viking squad ?
« on: May 10, 2002, 04:04:03 AM »
Question :
Lots of you is from norway and I would like to know if you have any connection problems at all ?
If not tell me your Isp provider please.

Jeg har kjempe problemer med pakke tap, og lurer på hva i helvete jeg skal gjøre.
Spillet er fullstending meningsløst slik det er nå.
symptomer :
10 til 15 sekunder tekst lag,  hvis jeg har en foran meg og er klar til og skyte, så ping er jeg død, det viste seg at han var bak meg hehe. Med andre ord kjempe problemer. Håper og få info.
Jeg trenger info både hvis det ikke er problemer og hvis det er det for og sende info til Nextgentel.

guardy

Offline lasse

  • Copper Member
  • **
  • Posts: 283
      • Lassenet
viking squad ?
« Reply #1 on: May 10, 2002, 06:24:57 AM »
Hi air_guard.  (The rest of this message in Norwegian)

Jeg har helt fin og stabil connection til Ah, jeg bruker SDSL fra Catchcom
Det er et samarbeid mellom http://www.catchcom.com/  og http://www.sdsl.no høy hastighet og lav ping (150MS til HTC) , eneste ulempen er at det er litt dyrt.
999.- pr mnd, men da er det 1mbit full duplex linje.
Har hatt denne i et år nå, og har hatt null nedetid.

En kompis av meg i skvadronen min har NextGentel ADSL, han har ikke hatt noen problemer i den senere tid, lav ping og stabil connection.

Jeg bor i Stavanger og han i Sandnes, så jeg vet ikke om det bare er oss på vestlandet som ikke har problemer.

Vet ikke om dette hjelper ,men har men har du flere spørsmål så fyr løs, er bare glad for å kunne hjelpe.

The Wild Vikings

Commanding Officer
Lasse
« Last Edit: May 10, 2002, 06:28:06 AM by lasse »
You smell that? Do you smell that?
Napalm, son. Nothing else in the world smells like that.
I love the smell of napalm in the morning.
The smell, you know that gasoline smell, smelled like victory.

Offline air_guard

  • Nickel Member
  • ***
  • Posts: 380
viking squad ?
« Reply #2 on: May 10, 2002, 06:52:12 AM »
høres bra ut sdsl :), men jeg studerer for tiden og har dårlig råd hehe. siden de andre med nexgentel har bra ping skal jeg prøve og disconnecte huben min og koble rett till hovedpc`n.
mulig jeg har et problem der.



guardy