Author Topic: Help...me II I DID IT!!  (Read 512 times)

Offline Tumor

• Platinum Member
      • Wait For It
Help...me II I DID IT!!
« on: January 06, 2002, 02:57:00 AM »
...I made it 5 days so far.  And now the BIG challenge.  I get a couple days off beginning Sunday morning at O500hrs.  I have a sixpack of Michelobe Amber Bock (unfortunately the store had no Guiness..I'll fix that at 0800hrs ...stupid liquor laws in St Pete FL) in the car chilling as I type.  O500hrs and Beer are 50 minutes away...CAN I make it through a sixpack without a cig??  Pray for me!!  If your and Athiest...then, uhh...dance for me..or something.

:D

Tumor
"Dogfighting is useless"  :Erich Hartmann

Offline Tyro48

• Copper Member
  • **
Help...me II I DID IT!!
« Reply #1 on: January 06, 2002, 03:23:00 AM »
Lay in a healthy supply of vitamine B complex, helps the nerves!

Offline Raubvogel

• Gold Member
Help...me II I DID IT!!
« Reply #2 on: January 06, 2002, 03:23:00 AM »
Good luck dude!  :)

Offline Tumor

• Platinum Member
      • Wait For It
Help...me II I DID IT!!
« Reply #3 on: January 06, 2002, 05:44:00 AM »
I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig, I do not want a cig...

Tumor  :D

Offline texace

• Silver Member
      • http://www.usmc.mil
Help...me II I DID IT!!
« Reply #4 on: January 06, 2002, 10:57:00 AM »
All hail, Master of Cut 'n Paste!  :D

Offline Tac

• Platinum Member
Help...me II I DID IT!!
« Reply #5 on: January 06, 2002, 11:07:00 AM »
Ive heard that the best thing to do when quitting is heavy physical activity. Go play paintball for the whole day...or something.

Offline john9001

• Plutonium Member
Help...me II I DID IT!!
« Reply #6 on: January 06, 2002, 03:33:00 PM »
i quit cigs "cold turkey" 20 years ago.
it was not easy , but it was the best thing i have ever done

Offline Gunthr

• Gold Member
      • http://www.dot.squat
Help...me II I DID IT!!
« Reply #7 on: January 06, 2002, 05:12:00 PM »
Hey, don't be afraid to light up a tampon if things get tough...

...just try not to get addicted to those too...  :D
"When I speak I put on a mask. When I act, I am forced to take it off."  - Helvetius 18th Century

Offline Spitboy

• Zinc Member
  • *
Help...me II I DID IT!!
« Reply #8 on: January 06, 2002, 07:05:00 PM »
Tumor - get a quit meter from www.silkquit.org.  It'll keep track of how long ya quit, and how much $ ya saved. The latter is real nice. Start justifying the quitting by buying yourself presents with the money you saved  :)

Feb 1 will be 1 year off the sticks for me. I'd been smoking almost 3 packs a day, a 10+ year smoker. It gets easier every day. Just remember - the urges are beatable. They only last a few minutes. Find something to take your mind off them, and the urge will pass. And as time passes, the urges come less often.

Stick with it! In the past 11+ months, I've saved $2500+ by not smoking. That's what paid for this shiny new XP 1600 w/Geforce 3 Ti500   :p

Offline batdog

• Silver Member
      • http://www.dasmuppets.com/
Help...me II I DID IT!!
« Reply #9 on: January 06, 2002, 07:30:00 PM »
Saint Johns wort or something other. I take it to keep my hyper tension under control. It makes things seem less stressful.

xBAT
Of course, I only see what he posts here and what he does in the MA.  I know virtually nothing about the man.  I think its important for people to realize that we don't really know squat about each other.... definately not enough to use words like "hate".

AKDejaVu

Offline Tumor

• Platinum Member
      • Wait For It
Help...me II I DID IT!!
« Reply #10 on: January 07, 2002, 02:44:00 AM »
round 2 tommorrow   :mad:

Tumor

Offline Saintaw

• Platinum Member
      • My blog
Help...me II I DID IT!!
« Reply #11 on: January 07, 2002, 02:47:00 AM »
I never quit yet (been some 15 years now)... but if I can give you one advice it's : stay away from Coffee !

I know that'd be the killer for me...if I'd decide to quit  :)
Saw
Dirty, nasty furriner.