Hola RAM:
El variómetro indica pies/minuto y debería ser preciso. Prueba a efectuar un ascenso cronometrada a una altura donde no encuentres viento, que te haga variar el régimen de ascenso. Recomiendo el piloto automático, en modo ATTITUDE, u con el compensador haz un ajuste fino si es necesario.
El problema que encontrará, como en el anemómetro, es que el centro de la aguja no señala la cantidad correcta, si no uno de los extremos, por lo que puedes contar un pequeño error.
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Now for Hitech.
See how wind layers prodeuce windshear, and affect climbs, as well as other phases of flight and cotrolability. Please turn Windshear off HT.
On the other hand, this post reminds me about the units in the instruments. Please, we want the original units... I am tired of using my calculator to find equivalences.
Japanese, Rusian and German instruments work with METERS and KM/H. NAVY planes work with KNOTS, and british and USAAC planes work in MILES/H. Where is the problem with including this in AH?... You did wonderfully in WB.
We want the original instruments and windshear off.
THX
GADGET
101 Escuadrón de Combate Virtual