Hi, everyone, the funny language you see below is in Norwegian.
It is easier for me this way.
Hei Jannerik, jeg har lest posten din flere ganger og jeg tror helt ærlig ikke at det har vært en Cheater,
Hovedgrunnen til dette er at Hitech og gjengen har en utrolig hard justis når det gjelder hackere, du gjør den minste forandring i programmet og , vips så er du ute , for godt.
Andre grunnen er netlag, det kan forårsake de rareste ting, jeg har flere ganger sett fly som har blitt skutt i fillebiter, de mistet begge vingene og halen, motoren brant, og i enkelte tilfeller halve fly som flyr rundt.
En P47 foreksempel, det var strengt tatt kun en motor og cockpit som fløy rundt i et flammehav, han hadde 8-10 findtlige i hælene hele tiden som traff ham kontinuerlig, sammenlagt så ble han sikkert truffet over 1000 ganger i løpet av 10 minutters tid, før han gikk poof.
Og han jukset ikke, alt forårsaket av netlag.
Så at han traff deg på over 6K (i henhold til din maskin) tviler jeg ikke på, hos han så kan du ha vært på 0.5K og alt virket naturlig.
Jeg så at du hadde hatt en del discos, noe som indikerer dårlig connection, samme hadde han, så hvis to individer med dårlig forbindelse treffer hverandre, så MÅ det bli noen avvik.
Jeg skal selvfølgelig ikke garantere at det ikke var en cheater, men sansynligheten er meget liten.
Folkene bak hitechcreations var jo de som laget Warbirds i sin tid, og jeg har spillt disse to simulatorene i nærmere 6 år nå, og har til dags dato kun hørt om 4 som har jukset, og disse kommer garantert ikke til å få konto her noen gang igjen.
Så gi det en sjangs til, ikke si opp kontoen, og jeg er sikker på at du vil storkose deg i lang tid fremover

Skulle du fremdeles være i tvil om det var en som jukset, så send filmen til Hitech & co, basert på filmen din så kan de faktisk finne ut om det var en som jukset eller om det var lag.
Det er det eneste du kan gjøre, og det mest effektive.
Det er ikke det lureste å være newbie og skrike cheater her inne, da blir du fort barbecue i flamefesten disse folka har på dine vegne

Neste spørsmål, er du i en Squadron ?
Hvis ikke så er det altid en ledig plass i The Wild Vikings, AH`s eneste 100% Norske skvadron.
Du kan jo altids sende meg en mail hvis du er interesert:
lasse@erga.as (PS! Vi flyr Rook)
Vi er en liten og uhøytidlig skvadron, som kun flyr for å ha det morro

Velkommen til Aces High
The Wild Vikings
Commanding Officer
Lasse