Author Topic: Time for the Brewster?  (Read 10836 times)

Offline MrRiplEy[H]

• Persona Non Grata
  • Plutonium Member
Time for the Brewster?
« Reply #105 on: May 31, 2002, 02:18:07 AM »
Julle not only that shows extremely bad taste, I think that your little personal campaign won't be accepted by IEN.
Definiteness of purpose is the starting point of all achievement. –W. Clement Stone

Offline BlauK

• Platinum Member
      • http://www.virtualpilots.fi/LLv34/
Time for the Brewster?
« Reply #106 on: May 31, 2002, 02:32:21 AM »
Nice banner IMO :)

MrR, do you mean that iEN's long grasp will reach for Julle all the way to this board for showing the historically correct FAF emblem?? LOL

So, how is the Brewster coming along, HTC??? :D :D

BlauKreuz - Lentolaivue 34      

Offline julle

• Copper Member
  • **
      • http://www.virtualpilots.fi
Time for the Brewster?
« Reply #107 on: May 31, 2002, 03:08:03 AM »
BK, MrRiplEy is referring to my SHAMELESS punting on this thread in order to get U guys the "Butt-Walther" :D

He KNOWS that iEN has the FAF emblem in banner use already:

;) julle

P.S. Your Urban Blitz -02 beer pint is ready in "2 weeks". I will bring it to MM-02

Offline MrRiplEy[H]

• Persona Non Grata
  • Plutonium Member
Time for the Brewster?
« Reply #108 on: May 31, 2002, 03:21:17 AM »
No I'm just saying it's bad form and lame to advertise a competitors product on this board. Fortunately the product is generally speaking so bad that I really doubt anyone will migrate from here to there. I did the exact opposite.
Definiteness of purpose is the starting point of all achievement. –W. Clement Stone

Offline julle

• Copper Member
  • **
Time for the Brewster?
« Reply #109 on: May 31, 2002, 03:32:15 AM »
:confused: U lost me somewhere?!

I´m SUPPORTING AH-players to get the BREWSTER. NOT advertising WB. IF my pictures or banners relate to WB it´s irrelevant. I DID have an AH account for awhile, but IMO the WB WAR ROOM exeeds MY expectations of a WWII "SIM". I know people who have 2 even 3 acounts to different games. Are they allowed to post on all the boards they play or none?! :rolleyes:

julle

Offline MrRiplEy[H]

• Persona Non Grata
  • Plutonium Member
Time for the Brewster?
« Reply #110 on: May 31, 2002, 04:13:09 AM »
Oh let me think, posting an ad banner of a competition is not advertising now? Hmm..

Offline BlauK

• Platinum Member
      • http://www.virtualpilots.fi/LLv34/
Time for the Brewster?
« Reply #111 on: May 31, 2002, 05:36:43 AM »
Herää jo Ripley äläkä haasta riitaa. Noi bannerit on ihan asiallista tukea suomipointeille täälläkin. Osoittavat kuinka muualla on/on ollut jotakin Suomiaiheista ja että täälläkin voisi moista lisätä.

Noissa bannereissa ei missään lue kilpailevan firman nimeä eikä niiden tuotteen nimeä. Huonoa tsägää vaan että satut itse tietämään että ne moisiin liittyvät. Onko sulla kovastikin jotakin sitä toista simua vastaan?

BlauKreuz - Lentolaivue 34      

Offline julle

• Copper Member
  • **
Time for the Brewster?
« Reply #112 on: May 31, 2002, 07:02:18 AM »
Eikai toi empaattis-rajoitteinen ole suomalainen? Voehan vide, kaikkea sitä oppii, kun on kotoa pois...

Juu, minä en TODELLAKAAN yritä värvätä ketään WB:n puolelle. Bannerit ja kuvat on jotenkin liittyneet omaan laivueeseeni tai SUOMEEN. Tarkoitus on TUKEA Brewsterin saamista ACES HIGH peliin! Eikä asialla ole MITÄÄN tekemistä WB:n kanssa, PISTE!

julle
« Last Edit: June 02, 2002, 01:49:17 AM by julle »

Offline illo

• Nickel Member
Time for the Brewster?
« Reply #113 on: May 31, 2002, 07:01:38 PM »
No niin. :D

Ei mulla muuta, kuin... BRING BREWSTER TO ACES HIGH!!!

Offline Puudeli

• Nickel Member
Time for the Brewster?
« Reply #114 on: June 01, 2002, 12:04:05 PM »
joo brewster meille :)

in english: Give us the brewster!

Offline MrRiplEy[H]

• Persona Non Grata
  • Plutonium Member
Time for the Brewster?
« Reply #115 on: June 01, 2002, 12:09:16 PM »
Keksi Julle muita tapoja BW:n tukemiseen kuin kopioimalla kilpailijan mainoskuvia tänne.. Se on erittäin helppo ymmärtää väärin, enkä minä ainakaan olisi tuollaista tehnyt ellen nimenomaan olisi halunnut piilomainostaa kilpailijaa.

Kuvistasi saa sellaisen käsityksen kuin kilpailevassa tuotteessa olisi jo kyseinen konetyyppi scenarioineen.

Jos tarkoituksenasi ei ollut mainostaa, hyvä niin.

BlauK: Sinänsä minulla ei ole mitään WB:tä vastaan, pelasin sitä itsekin vuosikaupalla. Mielestäni ei kuitenkaan osoita hyvää makua mainostaa kilpailijaa toisen palstalla joten kerroin asiasta oman mielipiteeni.

Ja lopuksi, Julle, ennenkuin kutsut minua idiootiksi, valitse hieman harkitsevammin nuo kuvasi jatkossa.

Bring brewster to Aces High!
« Last Edit: June 01, 2002, 12:11:55 PM by MrRiplEy[H] »

Offline julle

• Copper Member
  • **
Time for the Brewster?
« Reply #116 on: June 01, 2002, 03:26:20 PM »
Kilpailijaa?!

En tiennytkään, että sinä OMISTAT AH:n? Eiköhän täällä ole PALKATUT henkilöt päättämässä kuvista ja bannerista. Postittamani materiaali on PELAAJIEN tekemää, eikä sinällään liity kys. peliin, ainakaan mainosmielessä.

Minä en ainakaan kilpaile kenenkään kanssa mistään. Pelaan useita eri pelejä ja olen pelannut AH:ta. Tällä hetkellä AH ei ole minun vaihtoehtoni, mutta jos joskus saatte IKONITTOMAN areenan, lupaan kovasti kokella UUDESTAAN AH:ta.

Et ehkä tiennyt, että on olemassa Virtuaalilentäjät r.y. johon kuuluu, yli peli rajojen WWII-"simu" pelaajia. Järjestämme YHTEISIÄ kokooontumisia, joihin voi ottaa osaa riippumatta mitä peliä pelaa. Olenkin tähän asti pitänyt AH/il-2/WWIIOL/WB-pelaajia "veljinä". Näyttää siltä, että uusi sukupolvi on hämärtänyt arviointikykynsä jenkki-flameissa. Heillä kun on tapana lyödä eri porukoissa pelaavia henkilöitä virtuaali-kepillä.

Oli miten oli: BW into AH! :D

julle, http://www.endera.se/disco/ake.mpeg <= EI WB-aiheinen linkki! ;)

Offline Grendel

• Silver Member
      • http://www.compart.fi/icebreakers
Time for the Brewster?
« Reply #117 on: June 01, 2002, 04:24:57 PM »
Huoh.

Tuo MrRiplEyn asenne on juuri sitä mitä on kovasti muutaman viime vuoden aikana koetettu kitkeä. Jotkut pellet pitävät eri simulaattoreita toistensa luonnollisina vihollisina, kehittäen väkipakolla hirveää angstia yhteisöjen välille. Sen sijaan on etenkin Virtuaalilentäjät ry:n avulla haettu ja luotu porukalle yhteistä pohjaa ja hauskanpitoa, samaa sakkiahan kaikki ovat ja sama harrastus, vain hieman eri välineet.

Kyllä pisti syvästi huokaamaan kun ei edelleenkään joku tajua yhteisen edun ja hauskan hakemista, vaan lähtee rakentamaan joidenkin jenkkipellejen tapaista sotaa mitättömästä pikkuasiasta. En millään tajua miten FPO ja EMC bannereista edes pystyisi mitään väittämääsi mainosmielikuvaa kehittämään. Onhan minullakin signaturessa ollut tälläkin boardilla tsiljardi vuotta viite toisen yrityksen tuotteeseen, sekin ihan Camoflagen kiusaksi. :) Sama myös toisinpäin AGW:llä.

Ruuvia löyhemmälle niin on hauskempaa.

Offline MrRiplEy[H]

• Persona Non Grata
  • Plutonium Member
Time for the Brewster?
« Reply #118 on: June 01, 2002, 05:40:44 PM »
Kyseessä ei ole mikään pelien välinen sota vaan puhuin hyvän tavan vastaisesta ilmoittelusta, periaatekysymys siis.

Minun mielestäni (ja minulla on oikeus mielipiteeseen virtuaalilentäjät r.y.:n virallisesta kannasta huolimatta.. :) ) ym. ilmoittelu vaikutti arveluttavalta - ja sitten Julle pistikin suoran mainostekstin tuonne toisen threadin puolelle.

En usko hetkeäkään että AH:sta lähtisi paljoa porukkaa takaisin WB:hen, kyseessä on sen verran erilaiset pelit.

Olet Grendel siinä ihan oikeassa ettei se minulta mitään ole pois eikä paljoa rasita mainosti kuka tahansa tällä palstalla. Se että kerroin mielipiteeni asiasta --> sota mikä siitä syntyi jätti vaan huonon maun suuhun.

Minulla on lentokavereita edelleen WB:n puolella ja käyn siellä toisinaan ilmaisina viikonloppuina yms. Ainoastaan omistajayhtiön toiminnasta en pidä mikä oli osasyy pelistä pois lähtöön.

Offline julle

• Copper Member
  • **
Time for the Brewster?
« Reply #119 on: June 02, 2002, 02:11:16 AM »
Ai niin,

ANTEEKSI, että sanoin sinua idiootiksi. Yli-kiihottuneessa tilassani vajosin tasollesi. Ei tule toistumaan. Korjasin postissani kys. kohdan. Vielä kerran: KUVANI JA BANNERINI EIVÄT OLE WB MAINOKSIA! PISTE! Jos tilanne olisi ollut toisinpäin olisimme kiittäneet ja kumartaneet AH-piloottien tuesta...

Ei todellakaan ole minun asiani rekrytoida pelaajia mihinkään. Jos johonkin laitoin tietoa MAHDOLLISUUDESTA pelata WB:tä, se on täysin eri asia. Jos AH:ssa olisi "free weekend" ja joku postaisi sen AGW:lle ei todellakaan kukaan SUOMALAINEN siitä hernettä nenään vetäisi. Jenkit ja muut ulkomaan-pellet on sitten IHAN eri asia. Tosin AH boardin pellet ovat vielä VIHAMIELISEMPIÄ, kuin AGW:n. Itsekin arvostelit tuolla jotain AGW postia kyseenlaisesti: "There were several very funny comments like WB fliers claiming you can't dodge bounces with ACM in AH, AH feels mushy compared to WB (!??) etc. stupidities." Entäs jos se jonkun mielestä on noin? AH pelaajat haukkuvat WB:tä avoimesti omalla boardillaan esim. iWC:si. Minä ainakin kommentoin postiin, että onpas hauska vertaus. Ymmärrän kyllä, että WB realistisuudessaan on "tylsää" nyky-instant-action-sen-pitää-olla-helppoa pelaajalle. Ja siksi pelaajia on vähemmän kuin muilla mahdollisilla peleillä. WB ainakin on puheen aiheena AH boardilla 100x useammin kuin AH AGW:llä. Teitysti, kun on enemmän pelaajia, joukkoon mahtuu enemmän i*******a.

Jos huomasit, sinä olet ainoa joka näkee vaivaa WB:stä. En tiedä, miksi se on sinulle joku punainen vaate? Mutta koita vaan elää sen tiedon kanssa, että maailmassa on muitakin pelejä kuin AH. Tuskallista? Varmaan, mutta sille ei voi mitään, sorry...

julle, taas

« Last Edit: June 02, 2002, 02:26:11 AM by julle »