Jannerik, jeg får ikke svare på mailadressen din, får bare opp undeliverable ??
Så jeg svarer her istedenfor:
Ja, vi er 100% norske, antallet varierer litt, akkurat nå så er vi kun 3 som flyr aktivt, har vært oppe i 7 tidligere.
Hovedgrunnen til å ha squaden er å kunne samle noen norske å fly med da det er enkelt og greit å kunne snakke på norsk via mic, eller med tekstbuffer.
Vi har ingen bestemt tidspunkt vi flyr, når jeg fløy i Warbirds (før AH) så var skvadronen oppe i 32 medlemmer, og vi hadde fast skvadronkveld og samkjørte tokt med andre utelanske skvadroner, og det var skikkelig morro.
Men ulempen var at det tok så enormt mye tid å administrere squaden, med hjemmesider, forfremmelser, medaljer, mission rappors og alt det derre.(var rimeligt seriøse)
Så til slutt så sa jeg fra meg ansvaret der (wb), da AH var kommet ut og jeg likte meg bedre her inne.
Da startet jeg The Wild Vikings i AH også, og denne gangen skulle jeg holde det på det `useriøse` planet, med andre ord bruke tia på å fly, og ikke alt det derre administrasjons arbeidet.
Så hvis du vil joine så fikser vi det, og hvis ikke så ser jeg deg sikkert der inne før eller siden, uansett det er et konge spill dette her, og det blir bare bedre og bedre for hver oppdatering som kommer ut.
The Wild vikings

Commanding Officer
Lasse
-----Original Message-----
From: Jann Erik Johansen [mailto:jann.erik.johansen@broadpark.no]
Sent: 23. juli 2002 20:06
To:
lasse@erga.asSubject: hei
takk for svaret på AH bb.
Jeg lurer litt på squaden deres da , den er 100 % norsk ? hvor mange er dere ? og flyr dere på
noen bestemte tidspunk osv...
Mvh Jann Erik