Julle kuten itsekin tiedät kyseiset väitteet olivat täysin vääriä ja johtuivat siitä että AH:n lentomallinnus vaatii täysin erilaisen ajoituksen liikkeelle toimiakseen. AH:ssa ei koneita saa kiemurreltua miten sattuu vaan liikkeen inertian todella tuntee ---> Koneet eivät käänny toisen perään ylilujassa vauhdissa.
Pelasin WB:tä vuosikaupalla, mutta vasta AH:ssa opin hyödyntämään toisen pelaajan suurempaa energiaa omaksi hyväkseni väistöliikkeissä. Tämän oppimiseen meni huomattavasti pitempi aika kuin kaksi viikkoa. Toisaalta nykyisin kun käyn WBIII puolella, peli tuntuu älyttömän helpolta. Poistuin viimeksi 20:1 k/d ratiolla viikonlopun jälkeen.
WBIII puoli oli vaan niin tajuttoman vähäväkinen että päädyin lopulta lentämään 2.7 puolella.
Yli-kiihottuneessa tilassani vajosin tasollesi. Sorry Julle, mutta sinä olet ollut tässä keskustelussa kyllä ihan omalla tasollasi.
Lopuksi vielä toteaisin että iso osa AH:n pelaajista on siirtynyt WB:stä AH:n ja tuskin kukaan toisinpäin.